Predajňa v Námestove je opäť otvorená!

Váš nákupný košík je prázdny

Reklamácia

Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru. Pre uplatnenie reklamácie je zo všetkého najskôr nutné si prečítať reklamačný poriadok, v ktorom sú uvedené všetky práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. 

Postup pri reklamácii tovaru:
1. Reklamovaný tovar očistite.
2. Reklamovaný tovar zabaľte tak, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu.
3. K tovaru priložte kópiu faktúry a vyplnený reklamačný list.
4. Reklamovaný tovar odošlite Slovenskou poštou na adresu: HEIKO ŠPORT, Hviezdoslavovo námestie 213, 02901 Námestovo, SR. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. V tom prípade tovar nebude prevzatý.

Akonáhle nám reklamovaný tovar dorazí, budeme vás informovať prostredníctvom e-mailu a tiež začína plynúť lehota 30 dní na vybavenie reklamácie. O všetkých podstatných aspektoch reklamácie, akými je napr. zaslanie tovaru distribútorovi na posúdenie či vybavenie reklamácie, budete opäť informovaný/á prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.


Pre skvalitnenie služieb a používateľského prostredia využívame súbory cookies. Používaním nášho webu vyjadrujete súhlas s ich využívaním. Viac informacií

Súhlasím