homelink heikosport logo
0,00 €

FAQ - často kladené otázky


Doprava

Je možné si tovar objednať na stránke a vyzdvihnúť na predajni?
Pokiaľ si prajete objednaný tovar vyskúšať na predajni, vytvorte si objednávku a pri spôsobe doručenia zadajte osobný odber.

Je možné získať dopravu zadarmo?
Pri nákupe nad 100€ (vrátane) máte dopravu zadarmo pri každom type dopravy v rámci Slovenskej republiky.

Ako dlho po odoslaní objednávky tovar odošlete?
Ak si tovar objednáte do 9:00, tak objednávku odošleme v rovnaký deň. Ak si tovar objednáte po 9:00, objednávka bude odoslaná až nasledujúci deň.

Ako dlho potrvá doručenie balíka?
Doba doručenia závisí od spôsobu dopravy a platby. Štandardná doba doručenia balíka je 1-2 dni pri doručení na adresu, do balíkomatu a do Parcel Shopu. Pri platbe vopred bude tovar odoslaný až po pripísaní čiastky na náš účet a doba doručenia sa tak môže predĺžiť.

Ako môžem zistiť sledovacie číslo balíku?
Sledovacie číslo na váš balík vám bude automaticky zaslané na vami uvedenú emailovú v objednávke.


Platba

Je platba vopred bezpečná?
Áno, platba vopred je bezpečná. Je v našom záujme mať spokojných a verných zákazníkov. V prípade, ak by nastal nejaký problém s vašou zásielkou, ako napríklad poškodenie/strata, došlo by z našej strany k následnej refundácii a kompenzácii tejto objednávky.

Nepodarilo sa mi uskutočniť platbu prostredníctvom platobnej brány Besteron, čo teraz?
Ak sa vám nepodarilo platbu uhradiť prostredníctvom platobnej brány Besteron, tak v emaily o potvrdení vašej objednávky máte informácie o platbe internet bankingom. Platbu teda môžete vykonať manuálne cez stránku vašej banky. Pre viac informácií,
kliknite tu.

Za aký čas vám príde platba, ak som ju teraz odoslal prevodom na účet.
Bankový prevod trvá vyčajne jeden až dva pracovné dni. Prijatie platby vám automaticky potvrdíme na vami uvedenú e-mailovú adresu v objednávke.

Zasielate tovar aj na dobierku?
Áno, tovar zasielame na dobierku do krajín Slovenská republika a Česká republika.

Akým spôsobom môžem zaplatiť tovar?
Tovar možno u nás uhradiť týmito spôsobmi: priamo na predajni, bankovým prevodom, platobnou kartou, platobnou bránou Besteron alebo pri prevzatí tovaru.


Tovar

Je tovar na vašej stránke dostupný na predajni?
Tovar, ktorý máme na stránke máme dostupný aj na predajni. Ak máte záujem o konkrétny tovar,
kontaktujte nás.

Môžem si tovar objednať bez registrácie?
Objednávku môžete vytvoriť aj ako neregistrovaný zákazník. Je však potrebné poznamenať, že ako registrovaný zákazník budete mať prehľad o stave vašej objednávky a všetky objednávky budete mať uložené na vašom účte.  

Je tovar na vašej stránke originál?
Na trhu sme už od roku 1997 a odvtedy sme a vždy budeme predávať iba originálny tovar. Všetok tovar je priamo od výhradných distribútorov. Spokojnosť a dôvera zákazníkov je pre nás kľúčová a preto si nemôžeme dovoliť predávať neoriginálny tovar. V sekcii nižšie sa dočítate o tom, čo vám pomôže rozlíšiť originálny odchod od toho neoriginálneho.

Podľa čoho spoznám originálny eshop?
- Obchody s originálnymi produktami budú mať na sklade kompletné kolekcie. To znamená, že obchod bude ponúkať niekoľko stoviek produktov značky ako ADIDAS alebo NIKE.
- Obchody, ktoré ponúkajú drahé a limitované produkty v obrovských zľavách sú s najväčšou pravdepodobnosťou neoriginálne.
- Obchody, kde nájdete všetky produkty v zľave, často všetky produkty v rovnakej cene sú s najväčšou pravdepodobnosťou neoriginálne.
- Obchody obsahujúce "adidas" albo "nike" v názve nie sú originálne. Jediné eshopy, ktoré nesú meno nike alebo adidas sú oficiálne celosvetové eshopy adidas.com a nike.com.
- Všetky obchody, ktoré predávajú produkty NIKE alebo ADIDAS musia mať tovar na sklade. Ak to tak nie je, obchod nie je výhradným predajcom. Na druhej strane nemusí ísť o neoriginálny tovar.
Spĺňame všetky predpoklady originálneho eshopu? Áno, u nás nakupujete s istotou!

Ako si mám vybrať veľkosť?
Na výber správnej veľkosti použite našu
tabuľku veľkostí. Pokiaľ si aj napriek tomu nie ste istý správnou veľkosťou, kontatkujte nás. Radi vám poradíme pri výbere správnej veľkosti tovaru.

Budete mať dostupné aj iné veľkosti, než tie, ktoré máte aktuálne dostupné na stránke?
Je možné, že tovar o ktorý máte záujem bude neskôr dostupný v inej veľkosti. Dovoľujeme vás však informovať, že prevažná väčšinu nášho sortimentu nie je možné doobrejnať. V prípade, že máte záujem o konkrétny tovar,
kontaktujte nás pre viac informácií o dostupnosti iných veľkostí.

Je možné tovar rezervovať?
Pre rezervovanie tovar môžete zadať objednávku a do poznámky udať dátum, kedy by ste chceli tovar obdržať. Pri objednávkach s osobným odberom bude tovar rezervovaný až do prevzatia objednaného tovaru. Doba rezervácie však nemôže byť dlhšia ako 7 dní ak nie je dohodnuté inak.


Objednávka

Môžem si tovar objednať bez registrácie?
Objednávku môžete vytvoriť aj ako neregistrovaný zákazník. Je však potrebné poznamenať, že ako registrovaný zákazník budete mať prehľad o stave vašej objednávky a všetky objednávky budete mať uložené na vašom účte.  

Ako je možné že som vytvoril objednávku a nevidím ju na svojom účte?
Ak vašu objednávku nevidíte pod svojom účtom, tak táto objednávka bola vytvorená ešte pred vytvorením vašej registrácie. Pred objednaním je potrebné sa teda najprv prihlásiť pod svojím zákazníckym účtom a až potom si vytvoriť novú objednávku. Všetky vaše objednávky potom budú prehľadne evidované pod vaším účtom.

Môžem tovar objednať telefonicky alebo emailom?
Ak si prajete objednať tovar prostredníctvom emailu, pošlite nám všetky požadované údaje na objednanie, ako je celé meno, adresa vrátane čísla popisného, ​​vaše telefónne číslo, požadovaný typ produktu a jeho presnú veľkosť - ideálne poslať nám aj odkaz na tento tovar a potom samozrejme aj požadovaný spôsob úhrady a doručenia tovaru, aby sme pre vás mohli vytvoriť novú objednávku. Prípadne nám môžete zavolať a radi a ochotne vám vysvetlíme správny postup a zadáme objednávku za vás. 

Ako môžem sledovať objednávku?
Sledovacie číslo na váš balík vám bude automaticky zaslané na vami uvedenú emailovú v objednávke.

Ako môžem zrušiť objednávku?
V prípade, že si prajete zrušiť vašu objednávku, tak nás čo najskôr
kontaktujte. Môžete nám poslať email, ale odporúčame nás kontaktovať telefonicky v prípade zrušenia objednávky. Dovoľujeme vás upozorniť, že objednávku je možné zrušiť iba do momentu jej odoslania. V prípade, že bola objednávka bola odoslaná prosím tovar prevezmite a následne odošlite na našu adresu. Balík prosím neodmietajte.

Vytvoril som dve objednávky, je možné ich zlúčiť a platiť ibajedno poštovné?
Ak ste vytvorili dve objednávky na rovnaké meno a použili ste rovnaké údaje, objednávky budu automaticky zlúčené. V tom prípade vám bude účtovaná doprava iba za jednu objednávku. Aj napriek tomu nás radšej
kontaktujte so žiadosťou o zlúčenie objednávok.


Reklamácia, výmena, vrátenie

Môžem tovar vrátiť alebo vymeniť?
Zakúpený tovar možno u nás vymeniť za iný alebo vám môžeme vrátiť peniaze naspäť a to vrátane poplatku za dopravu.

Ako postupovať pri vrátení tovaru?
Do 14 dní alebo do 6. 1. 2018 môžete vrátiť tovar bez udania dôvodu. Tovar pošlite na adresu HEIKO šport, Hviezdoslavovo námestie 213, 02901 Námestovo. K tovaru priložte faktúru, 
formulár na odstúpenie od zmluvy a uveďte číslo účtu, na ktorý vám máme poslať peniaze. Hneď ako k nám tovar dorazí vám pošleme peniaze na váš účet a mail s potvrdením. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku! V tom prípade nebude tovar prevzatý! 

Za ako dlho mi budú vrátené peniaze, ak som tovar vrátil?
V prípade odstúpenia od zmluvy podľa obchodných podmienok vráti predávajúci finančné prostriedky prijaté od kupujúceho do14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim.

Ako budem vedieť, že vrátený tovar bol prijatý?
Hneď ako k nám tovar dorazí vám pošleme peniaze na váš účet a mail s potvrdením.

Ako postupovať pri výmene tovaru?
Do 14 dní alebo do 6. 1. 2018 môžete vymeniť tovar za akýkoľvek tovar bezplatne. Tovar pošlite na adresu HEIKO ŠPORT, Hviezdoslavovo námestie 213, 02901 Námestovo. K tovaru priložte faktúru a tiež list, v ktorom napíšete za aký tovar chcete objednávku vymeniť. My vám na vlastné náklady pošleme výmenu podľa vašeho želania. Pretože je v našom záujme, aby ste tovar dostali čo najskôr, kontaktujte nás o aký tovar máte záujem a my ho pre vás odložíme. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku! V tom prípade nebude tovar prevzatý! 

Prečo musím platiť za odoslanie tovaru späť, keď výmena tovaru by mala byť zadarmo?
Výmena zadarmo znamená, že z našej strany vám nebude účtované poštovné, ak vám budeme v rámci výmeny zasielať novú veľkosť, prípadne úplne iný tovar.

Čo ak je výmena drahšia alebo lacnejšia než pôvodná objednávka?
Platba za vašu novú objednávku prebehne formou zápočtu a prípadný preplatok / nedoplatok budeme riešiť individuálne. V praxi sa preplatok vracia späť na bankový účet, ktorý nám doložíte a v prípade nedoplatku zasielame novo objednaný tovar na dobierku a to v cene rozdielu, medzi prvou a druhou objednávkou.

Môžem tovar reklamovať, vrátiť alebo vymeniť priamo v predajni?
Áno, zakúpený tovar od nás môžete vrátiť / vymeniť / reklamovať aj v našej predajni.

Obdržal som poškodený tovar, čo mám robiť?
Ak ste od nás dostali poškodený/kazový tovar, tak sa vám veľmi ospravedlňujeme a
kontakujte nás. Urobíme všetko pre vyriešenie tohto problému. Tovar nám môžete tiež poslať na výmenu alebo vrátiť bez udania dôvodu.

Ako môžem tovar reklamovať?
Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru. Pre uplatnenie reklamácie je zo všetkého najskôr nutné si prečítať 
reklamačný poriadok, v ktorom sú uvedené všetky práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. Viac informácií o postupe reklamácie nájdete tu.

Nenašli ste, čo ste hľadali? Kontaktujte nás.